Ponad 120 uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, angażujące słuchaczy wystąpienia i emocjonujące debaty – oto co miało miejsce w ubiegły piątek tj. 18 listopada br. podczas pierwszej edycji Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach. Tego dnia Rzeszów stał się miejscem debaty o nowych trendach w komunikacji i marketingu miejsc.
Za nami pierwsza edycja Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach. Z tej okazji do stolicy Podkarpacia przyjechali przedstawiciele polskich samorządów i firm z województwa lubelskiego, łódzkiego, mazowieckiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego oraz podlaskiego. Tematem przewodnim wydarzenia były nowe kierunki rozwoju marketingu terytorialnego, bazujące na wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi promocji i technologii informatycznych. Podczas Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach uczestnicy mieli okazję wysłuchać prelekcji ekspertów zawodowo zajmujących się kreowaniem i promocją marki miejsc. Jak powiedział Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego–Magnesem przyciągającym uczestników na Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach był mocny program wydarzenia oraz obecność cenionych specjalistów, wśród których znaleźli się pracownicy i właściciele prestiżowych instytucji i firm. Tak duża liczba chętnych do udziału w Kongresie pozwala mieć nadzieję na jego kontynuację w następnych latach.