Badania marketingowe to najlepszy sposób na uzyskanie przez firmę kluczowych dla niej informacji o rynku i klientach. Podjęcie racjonalnej oraz korzystnej decyzji marketingowej, opracowanie planów zwiększających prawdopodobieństwo sukcesu Państwa firmy, wymaga posiadania rzetelnej wiedzy o czynnikach motywujących klientów potencjalnych i istniejących.
Propozycje:
- Badania rynku i analizy konkurencji;
pozwalają na poznanie środowiska danej branży.
- Badanie tajemniczy klient;
weryfikacja jakości obsługi klienta w firmie.
- Badania produktu/usługi;
całościowa ocena produktu lub oferowanych usług.
- Badania satysfakcji klientów;
ocena poziomu zadowolenia klientów.
- Badanie satysfakcji pracowników;
pomiar zadowolenia pracowników z wykorzystaniem stadaryzowanych wskaźników,
- Badania wizerunku marki;
weryfikacja wizerunku firmy.
- Badania dystrybucji;
ocena pracy partnerów handlowych.
- Transkrypcje wywiadów pogłębionych